Sledovanie zákaziek Lindab

V Lindabe neustále pracujeme na tom, aby ste Vy – naši zákazníci mali lepšie informácie o našich produktoch a službách. Práve preto sme si pre Vás pripravili novú funkciu – Sledovanie zákaziek.

Čo je to sledovanie zákaziek a ako to funguje ?

Sledovanie zákaziek je nová funkcia v portfóliu služieb Lindab. Po otvorení stránky sa Vám zobrazí jednoduché okno, do ktorého stačí zadať 9 miestne číslo predajnej objednávky.

Číslo predajnej objednávky viete nájsť na každej predajnej objednávke.

V prípade, že ste naše produkty nakúpili u jedného z našich partnerov, obráťte sa prosím na nich, nech Vám poskytnú toto číslo.

Aké informácie vidím po zadaní čísla ?

Po zadaní čísla predajnej objednávky sa Vám zjaví nové okno, kde sú dostupné všetky potrebné informácie.

V prvom rade získate požadovaný, resp. prisľúbený dátum dodania, spôsob prepravy a miesto vykládky.

Následne sa Vám zobrazí stav objednávky. Tu môžete vidieť, či je Vaša objednávka prijatá, či sa už na nej pracuje, či bola vyexpedovaná alebo doručená.

V nasledujúcich krokoch vidíte priebeh objednávky.

V niektorých prípadoch si nemusíte byť istý tým, čo vidíte v systéme sledovania zákaziek. V tom prípade neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis, ktorý Vám veľmi ochotne a s radosťou poradí!

Pevne veríme, že Vás táto nová funkcia osloví a budete ju využívať naplno.

Prajeme Vám všetko dobré,

Lindab, a.s.